PRIJAVA
SEMINARA:
Popis tema za seminare i kratka objašnjenja možete potražiti ovdje.
Raspored studenata po temama možete pogledati ovdje.
Template koji koristite prilikom pisanja svojeg seminara možete naći ovdje.
Još nekoliko savjeta od pisanju seminara: jezična pravila i jezični stil.
- Seminar se
prijavljuje na principu: tko prvi – njegovo
- Kako ne bi došlo do
problema ukoliko više ljudi istovremeno šalje prijavu za željenu temu,
neka svatko od vas navede popis TRI (3) teme koje bi mu bile zanimljive, i
to u obliku rang liste (najbolja tema je 1., a onaj najlošiji izbor 3.)
- Ukoliko želite
opširnije teme, za koje je moguće da ih radi dvoje ili više ljudi, možete se
dogovoriti, te jedna od osoba prijavi ekipu za tu temu (osim naslova teme
u mailu morate napisati i imena ljudi u ekipi).
- Ako vam se sviđa
neka od tih tema, a nemate ili ne želite partnera, možete temu razraditi i
samostalno.
- Svoje prijedloge
šaljite na mailig listu tako da svi vide tko što
želi.
- U petak 09.01.2009. u
16:00 bit će objavljena konačna podjela po temama, ali već danas na
temelju mailova možete vidjeti tko će što
dobiti.
- Tema ima raznolikih,
nadam se da će svatko pronaći nešto što mu se sviđa.
UPUTE:
Svrha
seminarskog rada je višestruka. S jedne se strane studenti uče pronalaženju
potrebnog materijala za savladavanje određenog problema, a s druge strane se
uče vlastito znanje iznijeti u pisanom i usmenom obliku. Pored vježbanja
suradnje i komunikacije, stječu se i vještine u primjeni novih tehnologija za
pribavljanje i prikazivanje informacija. Uz sve to, okosnica predmeta obogaćuje
se dopunskim materijalima za buduće studente. Seminarski rad treba
slušatelju/čitatelju objasniti što je uređaj, metoda, tehnologija ili
organizacija o kojoj se govori, te koje su primjene, osnovna svojstva,
prednosti i nedostaci. Treba objasniti kada i zašto se primjenjuje, a kada ne.
Također treba dati dovoljno referenci na druge izvore informacija kako bi
zainteresirani čitatelj lagano produbio i proširio znanje.
1.
Svaki seminar će
raditi po jedna osoba (iznimno više, ako je rad opsežniji).
2.
Osnovna
literatura za izradu svih seminarskih radova je Internet, www.wikipedia.org, Help-ov pojedinih programa, osobno iskustvo,…
3.
Svaki seminarski
rad mora sadržavati: uvod u problematiku, pregled područja i problematike,
razrada teme, zaključak i literaturu.
4.
Seminarski se
radovi pripremaju i predaju na web stranicama dodijeljenim studentu u okviru
stranica predmeta (ako više studenata radi zajedno, radove moraju objaviti svi
članovi grupe). Znači, potrebno je napraviti upotrebljiv Web, pregledan, sa
primjerima.
5.
Na svoje Web
stranice potrebno je staviti i .doc (ili neki drugi,
ovisi u kojem programu pišete seminar), te .pdf format seminara.
6.
Seminarski radovi
će se morati prezentirati pred ostalim studentima. Zato je potrebno napraviti i
.ppt u trajanju do 10 minuta, te i taj .ppt staviti na svoj Web.
7.
Ne zaboravite što
je važno kod držanja prezentacije (pregledni slideovi,
primjeri, dobro strukturirano, literatura, pitanja publike, jasno i glasno
držanje prezentacije,…)
8.
Rok za predaju
seminara u svim potrebnim formatima na svojim Web stranicama je do 21.01.2009.
do 18.00 h.
9.
Prezentacije
seminara će biti u terminima predavanja. Točan raspored bit
će objavljen naknadno.
10. Seminar nosi 20% ukupne ocjene.
11. Nakon što se radovi pozitivno ocijene, morat ćete ih
objaviti na www.wikipedia.org, te
upisati u znanstvenu bibliografiju (pazite što pišete J).
|