E-obrazovanje
Tamara Forza
Zagreb, 2005.
3. Cjeloživotno učenje
Cjeloživotno učenje definira se kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem
unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene
i poslovne perspektive.
Cjeloživotno učenje podrazumijeva:
- Stjecanje i osuvremenjivanje svih vrsta sposobnosti, interesa, znanja i
kvalifikacija od predškole do razdoblja nakon umirovljenja. Promicanje razvoja
znanja i sposobnosti koje će omogućiti građanima prilagodbu ťdruštvu znanjaŤ
i aktivnom sudjelovanju u svim sferama društvenog i ekonomskog života te na
taj način utjecanje na vlastitu budućnost.
- Uvažavanje svih oblika učenja: formalno obrazovanje (npr. tečaj na fakultetu),
neformalno obrazovanje (npr. usavršavanje vještina potrebnih na radnom mjestu),
i informalno obrazovanje, međugeneracijsko učenje (razmjena znanja u obitelji,
među prijateljima).
studentica Tamara Forza