E-obrazovanje
Tamara Forza
Zagreb, 2005.
3. Cjeloživotno učenje
Cjeloživotno učenje definira se kao aktivnost učenja tijekom života s ciljem 
  unapređivanja znanja, vještina i sposobnosti unutar osobne, građanske, društvene 
  i poslovne perspektive.
Cjeloživotno učenje podrazumijeva:
  - Stjecanje i osuvremenjivanje svih vrsta sposobnosti, interesa, znanja i 
    kvalifikacija od predškole do razdoblja nakon umirovljenja. Promicanje razvoja 
    znanja i sposobnosti koje će omogućiti građanima prilagodbu ťdruštvu znanjaŤ 
    i aktivnom sudjelovanju u svim sferama društvenog i ekonomskog života te na 
    taj način utjecanje na vlastitu budućnost.
  - Uvažavanje svih oblika učenja: formalno obrazovanje (npr. tečaj na fakultetu), 
    neformalno obrazovanje (npr. usavršavanje vještina potrebnih na radnom mjestu), 
    i informalno obrazovanje, međugeneracijsko učenje (razmjena znanja u obitelji, 
    među prijateljima).
studentica Tamara Forza