Povijest 
  obrazovanja na daljinu na sveučilišnoj razini počinje krajem 19. stoljeća 
  u SAD-u kada je pokrenuto obrazovanje putem dopisnih 
  škola. 
  
  Veliki utjecaj pokazuje tehnologija, pogotovo računalni i komunikacijski mediji. 
  U 20. stoljeću pojavile su se prve obrazovne radioemisije, filmski 
  medij, javna televizija (kabelska i satelitska), videofonija 
  te sustavi plati nakon gledanja (pay-per-view) i video prema zahtjevu (video 
  on demand). Također su korišteni trajni zapisi obrazovnih materijala na medijima 
  kao što su gramofonske ploče, audiokasete i videokasete.
  
  Računalna tehnologija omogućila je interaktivno podučavanje vođeno posebno dizajniranim 
  obrazovnim softwarom (courseware, 1960.). Poseban napredak je učinjen pojavom 
  CD ROMa (1990.) koji je omogućio profesorima korištenje dinamičkim prezentacija 
  u nastavi. Revolucija je nastupila s razvojem World 
  Wide Weba (1995.); pojava elektroničke pošte, HTML-a, audio i video streaming, 
  te pojava JAVA-e promijenilo je lice multimedije. 
Današnja tehnologija i sve brže veze na Internet omogućile su kombiniranje 
  starih načina podučavanja sa real-time online tutorstvom, što uz mogućnosti razvijanja 
  sve kvalitetniji multimedijski sadržaj pridonose visokoj efikasnosti okruženja 
  e-obrazovanja.
   
| << 1.1 Prednosti e-obrazovanja | 3. Cjeloživotno učenje >> | 
studentica Tamara Forza