Primjer upotrebe alata
BLENDER 3D (Subsurf Modeling)
Subsurf modeling je dosta dobra tehnika za izradu
živih bića, a radi po idućem principu. U 3D domeni ubacuješ objekte
koje možeš skalirati i oblikovati po želji. Povezivanjem blokova u jednu
cjelinu nastaje 3D lik.
Nakon što je noga napravljena, kopiraš je i spojiš
tu drugu nogu sa prvom pomoću naredbe Join. Po istom principu ekstrapoliraš
i ostale dijelove tijela i spojiš ih u jednu cjelinu. Za stvaranje podcijelina
koristi se naredba subdivide , koi se također onda mogu oblikovati po
želji. (prsti ruke). Ponekad kod kopiranja ili preslikavanja može se
dogoditi da i ne dobijete baš što želite jer se normale površine preokrenu,
pa stoga za bolju kontrolu normala koristite naredbu Draw normals. Uz
još puno igranja s ovim naredbama na kraju se dobije lik spreman za
animiranje.
|
|
|
Pritisni na link za pregled
cijele animacije : link |
|
Primjer upotrebe alata
Iclone (Self modeling)
Pomoću ovog programskog paketa uistinu je lagano
kreirati i animirati ljude u 3D-u. Glava lika se može dobiti ubacivanjem
lica iz bilo koje fotografije. Lice se, uz manju obradu prije umetanja,
jednostavno ''naljepi'' na 3D objekt glave. Te glave imaju u sebi ugrađenu
podršku za mimiku lica (facial animations). Postoji i mogućnost umetanja
snimljenog zvuka koju će glava izgovarati uz potpuno pokretna usta korištenjem
CrazyTalk Media Studia koji je sastavni dio paketa. Osim animiranja
tijela i glave, postoji i čitav niz alata za jednostavnu izradu pozadine.
Za razliku od kompliciranih alata poput 3D Studio MAX-a, gdje je potrebno
određeno znanje za postavljanje scene, osvjetljenja itd., u iClone-u
se sve svodi na odabir iz već ponuđenih izbornika. Kreiranje vlastitog
lika ide u nekoliko koraka.
U prvom koraku odabiremo sliku kojom želimo personalizirati
animirani lik, zatim u koraku 2 označavamo poziciju očija, obrva, nosa
i usta, te u koraku 3. biramo tijelo koje želimo animirati. Tijelo se
bira iz ponuđenih predložaka, kao i detalji na tom tijelu (odjeća, kosa,
dodatni rekviziti...).
Još odabiremo mimiku lica i pozadinu, te je lik spreman za animaciju.
Odabirom pokreta lika iz predloška, lik se animira u svega nekoliko
sekundi, a naša animacija je završena.
|
|
Pritisni na link za pregled
cijele animacije : link |
|