| Primjer upotrebe alata 
          BLENDER 3D (Subsurf Modeling)
 Subsurf modeling je dosta dobra tehnika za izradu 
          živih bića, a radi po idućem principu. U 3D domeni ubacuješ objekte 
          koje možeš skalirati i oblikovati po želji. Povezivanjem blokova u jednu 
          cjelinu nastaje 3D lik.
 Nakon što je noga napravljena, kopiraš je i spojiš 
          tu drugu nogu sa prvom pomoću naredbe Join. Po istom principu ekstrapoliraš 
          i ostale dijelove tijela i spojiš ih u jednu cjelinu. Za stvaranje podcijelina 
          koristi se naredba subdivide , koi se također onda mogu oblikovati po 
          želji. (prsti ruke). Ponekad kod kopiranja ili preslikavanja može se 
          dogoditi da i ne dobijete baš što želite jer se normale površine preokrenu, 
          pa stoga za bolju kontrolu normala koristite naredbu Draw normals. Uz 
          još puno igranja s ovim naredbama na kraju se dobije lik spreman za 
          animiranje. 
           
            |  |  |  |   
            | Pritisni na link za pregled 
              cijele animacije : link |    | 
    
      | Primjer upotrebe alata 
          Iclone (Self modeling)
 Pomoću ovog programskog paketa uistinu je lagano 
          kreirati i animirati ljude u 3D-u. Glava lika se može dobiti ubacivanjem 
          lica iz bilo koje fotografije. Lice se, uz manju obradu prije umetanja, 
          jednostavno ''naljepi'' na 3D objekt glave. Te glave imaju u sebi ugrađenu 
          podršku za mimiku lica (facial animations). Postoji i mogućnost umetanja 
          snimljenog zvuka koju će glava izgovarati uz potpuno pokretna usta korištenjem 
          CrazyTalk Media Studia koji je sastavni dio paketa. Osim animiranja 
          tijela i glave, postoji i čitav niz alata za jednostavnu izradu pozadine. 
          Za razliku od kompliciranih alata poput 3D Studio MAX-a, gdje je potrebno 
          određeno znanje za postavljanje scene, osvjetljenja itd., u iClone-u 
          se sve svodi na odabir iz već ponuđenih izbornika. Kreiranje vlastitog 
          lika ide u nekoliko koraka.
 U prvom koraku odabiremo sliku kojom želimo personalizirati 
          animirani lik, zatim u koraku 2 označavamo poziciju očija, obrva, nosa 
          i usta, te u koraku 3. biramo tijelo koje želimo animirati. Tijelo se 
          bira iz ponuđenih predložaka, kao i detalji na tom tijelu (odjeća, kosa, 
          dodatni rekviziti...). Još odabiremo mimiku lica i pozadinu, te je lik spreman za animaciju. 
          Odabirom pokreta lika iz predloška, lik se animira u svega nekoliko 
          sekundi, a naša animacija je završena.
 
           
            |  |  |   
            | Pritisni na link za pregled 
              cijele animacije : link |    |